فرماندار آستارا گفت: حضور بازرسان و بخش‌های مختلف ستاد ساماندهی سواحل موجب رفع مشکلات و ارزیابی صحیح عملکردها می‌شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در حاشیه حضور بازرسان وزارت کشور از سواحل شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: بسیاری از نقاط ضعف موجود در سواحل با حضور بازرسان و بازرسی‌های مستمر برطرف و می‌تواند تبدیل به نقاط قوت و اثربخشی بهتر خدمات در راستای رضایتمندی مردم شود.

وی اضافه کرد: ضمن استقبال از گروه‌های مختلف بازرسی که از وزارت کشور و سایر دستگاه‌های نظارتی در منطقه حضور می‌یابند امیدواریم این بازرسی‌ها با انعکاس صحیح کاستی‌ها و همچنین نقاط قوت و پتانسیل‌های شهرستان موجب افزایش سطح خدمات و تکمیل امکانات وجبران کاستی‌ها شود.

وی یادآور شد: در شهرستان آستارا طی یک‌سال اخیر اقدامات خوبی در دست اجرا است که امید داریم با توجه به ظرفیت‌های موجود و طول ۱۸ کیلومتر نوار ساحلی که دارای سه طرح سالم‌سازی به ویژه طرح الگوی سالم سازی دریا در ساحل سفیر امید است از این جاذبه‌های گردشگری بهتر استفاده شود .

در این بازدید بازرسان وزارت کشور ضمن تشکر از فرماندار آستارا به دلیل برنامه‌ریزی‌های موثر در پویایی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه آسیب‌های اجتماعی و همچنین اجرای طرح سالم سازی ساحل سفیر امید، توجه به رضایتمندی عمومی را بسیار حائز اهمیت دانستند و از وضعیت اقدامات ستاد ساماندهی سواحل آستارا ابراز رضایتمندی کردند.

وی گفت: در طول فعالیت ستاد ساماندهی سواحل در آستارا علاوه بر گروه‌های بازرسی وزارت کشور و استانداری گیلان و سایر دستگاه‌های نظارتی تیم بازرسی فرمانداری آستارا و فرمانداراین شهرستان نیز به طور مستمر پیگیر برنامه های ستاد و رفع مشکلات در بازرسی‌های میدانی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.