چنگیز شکوری شامگاه جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: برای یک هزار و 600 متر جدول گذاری و هدایت آب های سطحی در روستای کیشون بن و ساخت 2 دهنه پل کوجک در روستای برزگو یک میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار هزینه می شود.
وی اظهار کرد: روستای کیشون با 620 نفر جمعیت، کوهستان های جنگلی و رودخانه از مناطق گردشگرپذیر بخش مرکزی تالش است و به عنوان آزمونه اجرای طرح روستای بیکار در این شهرستان منظور شده است.
وی بیان کرد: با پرداخت تسهیلات بانکی گردشگری و صنایع دستی برای ریشه کنی بیکاری در این روستا تلاش می کنیم و دوره های آموزشی اشتغالزایی نیز برگزار شده است.
شکوری با قدردانی از حمایت های فرماندار و نماینده تالش در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح های توسعه روستاها، گفت: پل های روستای برزگو امکان ارتباط آن را با روستاهای اطراف تسهیل خواهد کرد.
او ادامه داد: توجه به روستاها از وظایف نمایندگان دولت و در راستای اجرای سیاست های برنامه ششم توسعه کشور است و با تعیین اولویت های عمرانی، از حداقل منابع برای بیشترین خدمات رسانی استفاده می کنیم.
بخشداری مرکزی تالش با تاکید بر افتتاح طرح های یاد شده در دهه فجر امسال عوامل فنی بخشداری مرکزی، اعضای تعاونی دهیاران، شورای اسلامی بخش و روستاهای یاد شده را به پیگیری مستمر اجرای طرح ها توصیه کرد.
بخش مرکزی تالش 800 کیلومتر مربع وسعت، 90 هزار نفر جمعیت، یک شهر، 125 آبادی، 66 دهیاری، و 91 شورای اسلامی دارد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، حویق، کرگانرود و اسالم در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: عیسی پاشاپور**انتشار دهنده: بابایی
7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.