به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت؛ علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: به مردم زلزله‌زده کرمانشاه تسلیت عرض می‌کنم بابت مصیبتی که به عزیزانشان وارد شد و باشگاه سپیدرود هواداران سپیدرود بازیکنان و کادر فنی اجرایی سپیدرود خودش را همدرد مردم زلزله‌زده کرمانشاه می‌داند.

وی گفت: از هیأت دولت شخص ریاست محترم جمهوری روحانی خواسته‌ایم دارم هرماهه یارانه‌ای به افرادی که نیازمند هستند تعلق می‌گیرد و فکر می‌کنم اگر نفری ۵۰۰ تومان از یارانه هر ایرانی در ماه آینده کسر شود به مردم زلزله کرمانشاه اختصاص یابد جای دوری نمی‌رود و فکر می‌کنم همه مردم ایران راضی به این کار باشند و امیدواریم در اولین جلسه هیأت دولت تصویب شود.

سرمربی سپیدرود رشت افزود: فوتبال بازی اشتباهات است هیچ کادر فنی نمی‌تواند جلوی اشتباهات فردی یک بازیکن را از قبل پیش‌بینی کند، هیچ بازیکنی هم نمی‌خواهد اشتباه فردی داشته باشد و همه بازیکنان دوست دارند بهترین کیفیت را داشته باشند.

وی بابیان اینکه حسین کعبی آسیب‌دیدگی‌اش رفع شد و به‌عنوان کاپیتان فردا بازی خواهد کرد گفت: سپیدرود نیاز به تغییر و تحولات اساسی ندارد بلکه نیاز به ترمیم دارد. دو جای خالی دارد که در نیم‌فصل پر می‌کنیم و ممکن است با توجه به مسائل انضباطی برخی بازیکنان به سه جای خالی هم اضافه شود و نقاط ضعفمان را با این جذبی‌ها پوشش خواهیم داد.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه در همه ۱۱ بازی گذشته سپیدرود شاکله اصلی بازیکنان بومی تشکیل دادند افزود: در هر بازی دست‌کم هفت بازیکن بومی داشتیم. سعی کردیم در سه فصل گذشته از تمام ظرفیت‌های بومی استان استفاده کنیم و اگر بازیکنان بومی در سایر تیم‌ها به‌ویژه دسته اول باشد از آن‌ها استفاده خواهیم کرد و در غیر این صورت غیربومی جذب می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه باشگاه سپیدرود چه کمکی به زلزله‌زدگان کرده است گفت: باشگاه سپیدرود و شخص مدیرعامل در مورد کمک به زلزله‌زدگان اظهارنظر کنند بهتر است.

مسئول رسانه‌ای سپیدرود نیز در همین رابطه اظهار کرد: باشگاه سپیدرو اولین تیمی بود که پیشنهاد داد عواید حاصل از بلیط فروشی هفته دوازدهم به زلزله‌زدگان اختصاص یابد.

رادنی دیدار گفت: این تنها منبع درآمد سپیدرود است که بیش از ده هزار هوادار می‌آید و تنها کاری است که سپیدرود می‌توانست انجام دهد

وی افزود: از ساعت ۱۲ اتوبوس‌های شهرداری به‌صورت رایگان در تعدادی بیشتر از بازی قبل به هواداران سرویس خواهند داد و به ورزشگاه خواهند برد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 793804
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.