سید ساجدین جلالی چمنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون اقلام زیادی از وسایل مورد نیاز زلزله زدگان، جمع آوری و ارسال شده است.
وی ارزش ریالی اجناس اهدا شده توسط مردم لاهیجان را 2 میلیارد و 444 میلیون و 500 هزار ریال ذکر و اضافه کرد: به منظور پرداخت مستقیم کمک های نقدی، حساب خودپرداز این شهرستان راه اندازی شد تا شهروندان بتوانند کمک های خود را واریز کنند ضمن اینکه به منظور کمک میدانی یک اکیپ واکنش سریع امداد و نجات شهرستان لاهیجان و یک اکیپ پنج نفره آماده اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه هستند.
جلالی چمنی ادامه داد: اعزام تیم ملاحظات روانی پس از حادثه تحت عنوان طرح دست های مهربان ویژه هفته کودک ( سحر) و مداخله قوانین پس از حادثه در حوزه جوانان هلال احمر استان تشکیل شده که این اکیپ امروز به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام می شود.
وی از همشهریان لاهیجانی خواست کمک های نقدی خود را به حساب سراسری 99999نزد بانک های ملی ، ملت، مسکن ، تجارت و رفاه واریز کنند تا در سطح ملی کمک ها سریع تر در اختیار هموطنان آسیب دیده قرار گیرد.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
به گزارش خبرنگار ایرنا زلزله هفت و سه دهم ریشتری 21 آبان ماه جاری در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که بر اساس اعلام مسئولان، صدها کشته و هزاران مصدوم در استان داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه ، 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.
خبرنگار: نظرپور**انتشاردهنده:کبیری
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.