عباس صابر روز جمعه با اشاره به مستعد بودن گیلان برای حوادثی همچون زلزله هدف از این سفر را بررسی آسیب ها و نقاط قوت و مسائلی همچون نحوه کمک رسانی و امکانات بمنظور کسب تجربیات بیشتر در این زمینه و در اختیار قراردادن تجربیات استان به آنها عنوان کرد.
وی با قدردانی از مردم استان برای همدردی با همنوعان زلزله زده استان کرمانشاه گفت: آمار دقیقی از کمک های مردم گیلان در دست نیست ؛ چرا که بسیاری از کمک های مردمی بصورت خودجوش جمع اوری و به آن منطقه ارسال شده است اما آمار کمک های مردمی که توسط نهادهای رسمی انجام شده پس از جمع بندی اعلام می شود.
گیلان از استانهای حادثه خیز کشور است .

**کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گیلان بخشی از حقوق خود را به یاری آسیب دیدگان زلزله غرب کشور اختصاص دادند
همچنین به گزارش روز جمعه روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب گیلان به ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان از یاری رساندن کارکنان این شرکت به زلزله زدگان منطقه غرب کشور با اختصاص بخشی از حقوق این ماه خود برای آنها خبر داد.
سید محسن حسینی افزود: همچنین یک دستگاه تانکر آب رسان سیار که برای آب رسانی به زائرین اربعین حسینی در مرز مهران مستقر شده بود ، برای کمک به آسیب دیدگان این سانحه دلخراش به قصر شیرین اعزام شد.
وی تصریح کرد: پس از وقوع زلزله ستاد بحران در شرکت تشکیل شد تا شرکت برای هرنوع کمک رسانی در آمادگی کامل باشد و مصوب شد نیروهای اتفاقات و تمامی تجهیزات و وسایل مورد نیاز آماده باشند.
وی گفت: برهمین اساس ؛ با استفاده از دستگاه بسته بندی آب شرب مصرفی که برای مواقع بحرانی در این شرکت خریداری شده بود برای بسته بندی 30هزار کیسه و ارسال آنها در سه مرحله به استان کرمانشاه استفاده شد.
مدیرعامل شرکت آبفای گیلان یاداورشد: نیروهای شرکت آب وفاضلاب استان نیز برای سهیم شدن در امر کمک رسانی بخشی از حقوق ماه خود را برای این امر درنظر گرفتند که شرکت آب وفاضلاب به نمایندگی از کارکنان تعداد 164تخته پتو، 432بسته خرما،288قوطی کنسرو ماهی تن و240قوطی کنسرو لوبیا ،200 عدد مخزن سیار آب آکاردئونی 10 لیتری را تهیه و به استان کرمانشاه ارسال کرد.
خبرنگار: مریم سلیمانی** انتشاردهنده:بابایی
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.