به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ فرهاد فلاح کریمی در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان آگاهی در پی گزارشات مردمی در دهه دوم آبان ماه سال جاری از قصد سرقت فردی سابقه دار از یکی از اماکن خصوصی مطلع شده و با توجه به حساسیت، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس، کارآگاهان از صحت موضوع و قصد سرقت سارق سابقه دار و همدستش ازجایگاه سوخت در منطقه سراوان رشت اطمینان حاصل کردند، افزود: کارآگاهان با حضور در محل، در ساعت 02:30 دقیقه بامداد سارق سابقه دار و همدتش را در عملیاتی غافگیرانه و پیشدستانه در حین ارتکاب سرقت از پمپ بنزین با سر و صورتی پوشیده دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان با یک قبضه سلاح کلت کمری قصد داشتند از جایگاه سوخت سرقت کنند، بیان داشت: کارآگاهان ضمن توقیف یک دستگاه موتورسیکلت ارکان مخدوش، از سارقان یک قبضه سلاح کلت کمری جنگی به همراه پنج فشنگ جنگی و یک کوله پشتی حاوی بست های پلاستیکی، چسب پهن ،یک قبضه سرنیزه ژ-3 و یک قبضه چاقوی ضامن دار کشف و ضبط شد.
سرهنگ فلاح کریمی با اعلام اینکه یکی از سارقان سابقه دار و سابقه ارتکاب سرقت مسلحانه از بازار زرگران رشت در سال 1391را در پرونده خود دارد، اظهارداشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 788492
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.