شهردار لاهیجان با صدور پیامی، یاد و خاطره شهیدان 22 آبان 1357 شهرستان لاهیجان را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، مسعود کاظمی شهردار لاهیجان با صدور پیامی، یاد و خاطره شهیدان 22 آبان 1357 شهرستان لاهیجان را گرامی داشت.

در پیام مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان آمده است:

شهادت، یعنی وارد شدن در حریم خلوت الهی، و میهمان شدن بر سر سفره‌ی ضیافت الهی. (مقام معظم رهبری)

انقلاب اسلامی مرهون خون شهیدانی است که با جانفشانی و ایثار به سوی شهادت و دیدار حضرت باریتعالی پر گشودند و نهال انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) را با خون خود آبیاری کردند.

فریادهای حق خواهانی که برای دست یابی به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به مبارزه با نظام منحوس شاهنشاهی برخاستند و با وحدت خود الگوی نظام اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

انقلاب اسلامی با حضور یکپارچه مردمان سرزمین عشق و ولایت به دریایی عظیم تبدیل شد و کبوتر آزادی در جای جای ایران عزیز به پرواز درآمد.

مردم غیور و همیشه در صحنه لاهیجان نیز در روز 22 آبان سال 1357 در تظاهراتی به یاد ماندنی علیه طاغوت قیام کردند و دژخیمان رژیم پهلوی با شیلک های ناجوانمردانه به سوی مردم ولایتمدار لاهیجان باعث شهادت  جمعی از مردم این دیار شدند.

شهیدان حمید سجاسی، محمد تقی کنارنگ، محمد مهرزاد سلمانی، محمد رضا صابر همیشگی و شهید سه ساله الیاس سالاری با نثار خون خود برای پاسداری از حریم ولایت به سرور و سالار شهدا پیوستند و نام  خود را برای همیشه تاریخ در دفاع از آزادی و استقلال ثبت کردند.

در ایام دهه آخر ماه صفر که مصادف با اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) و رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا(ع) می باشد و در آستانه 22 آبان که روز تاریخی شهرستان لاهیجان در تقویم انقلاب اسلامی است با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهدای این شهرستان، بار دیگر با آرمان های امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و رهبر فرزانه و عظیم الشأن حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) تجدید بیعت و پیمان می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.