مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان تعامل با سازمان ها را یکی از خصیصه های مدیران آموزش و پرورش دانست.

به گزارش ایلنا از رشت،مهدی حاجتی در جلسه روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق استان گیلان گفت: با اطلاع رسانی درست از فعالیت های آموزش و پرورش و تبیین آن برای مردم ، می توانیم سبب تقویت نظام آموزشی شویم.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی مشکلات در سطوح مختلف و حرکت در مدار قانون از مهم ترین مأموریتهای روسای ادارات است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به جذب 650 مربی پیش دبستانی و خرید خدمت در دو سال اخیر گفت: با مصوبه مجلس شورای اسلامی ، و به رغم عدم نیاز، با اتخاذ تمهیداتی  از جمله تبدیل کلاس های شش پایه به سه پایه ، توانستیم امسال 260  مربی پیش دبستانی و خرید خدمت را جذب کنیم.

حاجتی خطاب به روسای ادارات آموزش و پرورش گفت: اولویت جذب نیروها در آموزش و پرورش با مربیان پیش دبستانی و خرید خدمات است و امیدواریم با توجه به بازنشستگی نیروها در سالهای آینده ، بتوانیم باقیمانده  این افراد را جذب کنیم.

وی تعامل با سازمان ها را یکی از خصیصه های مدیران آموزش و پرورش دانست و گفت: در این راستا با حفظ شأن و استقلال آموزش و پرورش ضروری است از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به کمبودهای مالی گفت: امیدواریم با حضور تیم جدید در وزارت آموزش و پرورش و به ویژه در معاونت پشتیبانی شاهد گشایش هایی در تأمین اعتبار باشیم.

حاجتی در بخش سهمیه ابلاغی سوادآموزی در سال 96 خاطرنشان کرد: شناسایی اولیای بی سواد دانش آموزان و استمرار فرآیند کلاس های آموزشی برای نوسوادان در دوره های تکمیلی، عامل مهمی در جذب بیشتر و کاهش بی سوادی در استان  است. 

وی با نفی تنبیه بدنی در مدارس گفت: بر اساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان ممنوع است و با افراد خاطی در این زمینه بر اساس مرّ قانون برخورد می شود.

 

.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.