به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه های نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: استعفای مدیر عامل ملوان باعث نگرانی مردم شده و مسئولان نباید ملوان را در وسط راه تنها بگذارند.
وی با اشاره به فراز و نشیب های سالیان اخیر باشگاه و حاشیه های به وجود آمده برای این تیم افزود: این تیم توسط نیروی دریایی به مردم هبه و به مجمع عمومی تحویل شده و دیگران علاوه بر اینکه نباید در امور تیم دخالت کنند، پیشنهادات و انتقادات خود را بگویند تا پس از بررسی از راه صحیح و به طور جدی پیگیری شود .
خطیب جمعه انزلی با اشاره به انتشار برخی مطالب در فضای مجازی در خصوص استعفای دیگر مدیران در باشگاه ملوان بندرانزلی اظهار کرد: این کارها مشکلات این تیم را مضاعف کرده و ملوان را به نابودی می کشاند.
حجت الاسلام شمس الدین با اظهار تشکر از زحمات رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان گفت: از همه مسئولان این تیم می خواهم تا انجام تصمیم گیری نهایی و قانونی، با قوت به کار خود ادامه دهند چرا که رها کردن ملوان در نیمه راه و در شرایط کنونی، موجب افزایش التهاب می شود.
امام جمعه بندرانزلی در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری نمایشگاه مطبوعات در تهران نیز اشاره و تاکید کرد: توجه به رسانه و فعالیت های خبری، بسیار خوب و مهم است و در انزلی نیز باید به چنین موضوعی توجه شود.
حجت الاسلام شمس الدین در خاتمه سخنانش به در پیش بودن سیزدهم آبان ماه اشاره کرد و این روز را گرامی داشت.
وی همچنین با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ اربعین، از برگزار کنندگان این مراسم قدردانی کرد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده:کبیری
2007/7471
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.