علیرضا جعفرزاد راد صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تماس تلفنی شهروندان به شماره 125 در ساعت 7 و 50 دقیقه صبح امروز مبنی بر وقوع حادثه ای در خیابان پاسداران بندرانزلی، ماموران آتش نشانی و تیم امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: بر اثر برخورد خودروی سواری 206 با تیر چراغ برق و بلوار پاسداران ، این خودرو واژگون و به باند مقابل پرت شد.
جعفرزاد راد تصریح کرد: ماموران آتش نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه راننده مصدوم را از خودرو خارج کردند و پس از انجام کمک های اولیه توسط تیم اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
جعفرزاد راد یاد آور شد: در این عملیات از 2 دستگاه خودروی آتش نشانی ویک دستگاه خودروی واکنش سریع و 8 آتش نشان استفاده شد و علت وقوع حادثه و بررسی آن بر عهده کارشناسان راهنمایی و رانندگی است.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بندرانزلی همچنین از وقوع حادثه تصادف موتورسیکلت و خودروی 206 در خیابان اطبا در روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: در حادثه روز گذشته نیز موتور سوار مصدوم پس از انجام کمک های اولیه به بیمارستان منتقل شد .
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و 70 آتش نشان در سه ایستگاه آتش نشانی این شهرساحلی به شهروندادن خدمات رسانی می کنند.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.