به گزارش خبرنگار ایرنا، کیوان محمدی روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان در رشت، از اختصاص بودجه ای برای پروژه های مصوب سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد و گفت: میزان بودجه تخصیصی در این خصوص بزودی اعلام می شود.
وی با اشاره به تصویب رسیدن برنامه ششم در سال 93 در شورای عالی اقتصاد تصریح کرد: آبان ماه سال 94 ، برنامه ششم را به تصویب شورای برنامه ریزی استان رساندیم و در تدوین آن افزون بر 300 نفر از کارشناسان، اساتید، بازنشستگان و نخبگان همکاری کردند.
وی اظهار کرد: در برنامه راهبردی پنج ساله، هر ساله، برنامه یک ساله طراحی می شود.
به گزارش ایرنا ، رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، اواخر فروردین ماه سال 1394 به گیلان سفر کردند. حجت الاسلام حسن روحانی، دهم فروردین ماه سال جاری نیز به این استان سفر کرد.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با بیان اینکه برنامه ششم سکان هدایت اجرایی برنامه های کشور قرار گرفته، گفت: موظفیم حول برنامه ششم گام برداریم و نمایندگان استان برای کمک به توسعه استان آمادگی کامل دارند.
محمدحسین قربانی افزود: باید مشخص شود مدیران برای اجرایی شدن برنامه ششم در حوزه کاری شان چه برنامه هایی دارند .
وی با اشاره به پروژه های مصوبات سفر رئیس جمهوری به گیلان گفت: مصوبات سفر جزو اولویت هاست و باید مورد توجه قرار بگیرد چراکه مردم، مطالبه گر هستند.
خبرنگار:سلیمانی**انتشاردهنده:کبیری
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.