به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، همچنین تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت با کسب 25 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت ، ملوان نوین انزلی با کسب 21 امتیاز سوم شد ، تیمهای آینده سازان سیاهکل و فراز لاهیجان نیز با کسب 20 امتیاز به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم قرار گرفتند.
در بازی های انجام شده از هفته یازدهم و پایانی دور رفت نیز ، تیم فوتبال نوجوانان فراز لاهیجان با نتیجه سه بر یک مغلوب شاهین انزلی شد و بازی تیمهای پرسپولیس رشت و اتحاد آبکنار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
همچنین تیم فوتبال نوجوانان فجر رضوانشهر با نتیجه سه بر یک برابر شهرداری فومن پیروز شد،
بازی تیمهای ملوان نوین انزلی و خزر لنگرود با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت با نتیجه چهار بر یک کادوس ماسال را مغلوب کرد.
در آخرین بازی هفته شانزدهم نیز، تیمهای فوتبال نوجوانان آینده سازان سیاهکل و شهرداری خمام رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم آینده سازان سیاهکل در یک دیدار برتر با نتیجه هفت بر یک حریف خود را شکست داد تا پرگل ترین بازی این هفته را رقم بزند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی فوتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.