به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا مهاجری عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های سپیدرود و پدیده مشهد در رشت اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم سپیدرود طی چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده ، بازی سختی را باید برابر این تیم برگزار کنیم.
وی افزود: تیم سپیدرود نشان داده که از لحاظ ساختاری، بهتر شده و به همین دلیل کار ما برابر این تیم بسیار سخت است اما ما نیز برای کسب پیروزی به میدان می رویم.
وی ادامه داد: البته در دیدار برابر سپیدرود رشت ، محمدرضا ناصحی را به دلیل محرومیت ، حسین مهربان ، حسین مرادمند و فریبرز گرامی را به دلیل مصدومیت دراختیار نداریم.
مهاجری اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود در جدول رده بندی نیز، ما حق اشتباه کردن را نداریم و برای بازی برابر سپیدرود رشت ، تمرینات خوبی پشت سرگذاشته و بازیکنان نیز تمرکز لازم را دارند.
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد بیان کرد: تلاش ما انجام بازی های زیبا در لیگ برتر و همچنین کسب نتیجه لازم است و البته هدف گذاری ما در لیگ برتر این است که جزو شش تیم برتر قرار گیریم.
مهاجری خاطرنشان کرد: با توجه به نیازهایی که داشتیم ، بازیکنان مورد نظر را با همکاری مسئولان باشگاه جذب کردیم و اگر نیاز به بازیکن جدید داشته باشیم ، در نیم فصل جذب خواهیم کرد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پدیده مشهد در هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر فردا (پنجشنبه 27 مهر) در ورزشگاه سردار جنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند.
تا پایان هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم پدیده مشهد با کسب 16 امتیاز در مکان چهارم و تیم سپیدرود رشت با کسب 9 امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.
رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) با حضور 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه برگزار می شود.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.