مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: مقوله های «فرهنگ و هنر» و «صنعت، معدن و تجارت» پیوندی ناگسستنی دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، به همراه معاونین، روسای ستادی و جمعی از کارکنان این اداره کل در دفتر کار رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان حضور یافت.

فیروز فاضلی در این دیدار با تبریک به فرهاد دلق پوش برای انتصابش به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، با اشاره به سابقه فرهنگی وی و دوره مدیرتش در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اظهار کرد: یقیناً این پیشینه فرهنگی و هنری می تواند منجر به عملکرد موفق شما در پست جدیدتان باشد.

 وی با بیان این که مقوله های «فرهنگ و هنر» و «صنعت، معدن و تجارت» پیوندی ناگسستنی دارند، تصریح کرد: شناخت این پیوند و استفاده صحیح از آن می تواند موجب پیشرفت و رشد اقتصادی جامعه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: خوشحالم که درک صحیحی از حوزه فرهنگ و هنر دارید و می توانید این پیوند را به درستی برقرار کنید برای مدیریت این سازمان انتخاب شدید.

فاضلی در پایان با تاکید بر حمایت های معنوی خود و همکارانش در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از صنعت، معدن و تجارت استان، برای ریاست جدید این سازمان آرزوی موفقیت کرد.

دلق پوش نیز در این دیدار ضمن تشکر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و همکاران قدیمی خود در این اداره کل، ابراز امیدواری کرد: با انعقاد تفاهم نامه های مشترک و گسترش همکاری های دو دستگاه بتوانیم گامی موثر در پیشبرد اهداف و پیشرفت استان برداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.