مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با وجود نیروی مازاد در بخش خانم ها، با طراحی آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری، 260 مربی پیش دبستانی و خرید خدمات به صورت حق التدریسی جذب شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی در جمع مربیان پیش دبستانی و خرید خدمت  با اشاره به وضعیت نیروهای پیش دبستانی و خرید خدمات، در راستای استفاده از ظرفیت این عزیزان در سال تحصیلی 95 _ 94 از بین بیش از دو هزار مربی پیش دبستانی و خرید خدمت 356 نفر جذب شدند.

وی با اشاره به حضور بیش از 27 هزار فرهنگی شاغل در استان یادآور شد: با وجود عدم نیاز و وجود نیروهای مازاد در استان و عدم صدور مجوز استخدامی ، جلسات و راهکارهای متعددی برای حل مشکل اندیشیده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان  گفت: جلسات مشترک با مسئولان وزارتخانه و همچنین برگزاری نشستی با حضور چند تن از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و اسفندیار چهار بند رئیس مرکز برنامه ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در انزلی نشان از جدیت آموزش و پرورش گیلان در حل مشکل این عزیزان دارد.

حاجتی به راه حل های اندیشیده شده توسط آموزش و پرورش گیلان اشاره کرد و گفت: تفکیک کلاس های چهار، پنج و شش پایه در مقطع ابتدایی و اولویت در جذب مربیان پیش دبستانی و خرید خدمات در بازه زمانی 3 ساله پس از بازنشسته شدن همکاران ، از جمله این را حل ها بوده است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس تفکیک کلاس 4 تا 6 پایه مقطع ابتدایی ما توانستیم شرایط را برای جذب 260 مربی پیش دبستانی و خرید خدمت فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان  در پایان گفت: حل مشکل مربیان پیش دبستانی ، خرید خدمات و آموزش دهنده های نهضت سوادآموزی از برنامه های اصلی آموزش و پرورش گیلان است و این خواسته در فضایی آرام، همراه با همدلی و امید، به تدریج و در صورت نیاز با اندیشیدن راهکارهای قانونمند و حمایت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی محقق می شود.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.