به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران عصر سه شنبه در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به دیدار هم رفتند که در نهایت تیم استقلال با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست داد.
با توجه به استعفای علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال تهران در هفته گذشته ، دستیار وی میک مک درموند به عنوان مربی در این تیم حضور یافت اما به دلیل محرومیت این مربی ایرلندی ، نیمکت استقلالی ها در بازی برابر سپیدرود خالی از مربی بود.
به همین دلیل کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت ذخیره استقلال تهران رفتند و با نصرالله عبداللهی سرپرست این تیم روبوسی کردند.
همچنین قبل از آغاز بازی ، بازیکنان هر دو تیم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، گل های خود را به شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهید محسن حججی شهید سربلند مدافع حرم تقدیم کردند.
با توجه به مرمت ورزشگاه شهید عضدی رشت و تقلیل گنجایش این مکان، در همان ساعات اولیه ، سکوهای این ورزشگاه تکمیل شد و صدها علاقمند پشت درهای بسته ورزشگاه ماندند.
البته جایگاه طرفداران استقلال که معدوتر بود نیز زودتر پر شد و این در حالی است که با توجه به عدم نتیجه گیری تیم استقلال در چند بازی اخیر ، طرفداران این تیم در رشت از استقلال حمایت خوبی انجام دادند.
تعدادی از طرفداران دو تیم نیز روی دیوارهای سکوها قرار گرفتند و عده کثیری نیز از بامهای آپارتمانها و منازل مسکونی مجاور ورزشگاه شهید عضدی رشت ، نظاره گر این بازی بودند.
در یکی از موقعیت های سپیدرود که بازیکن این تیم نتوانست از این فرصت سود ببرد ، علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود با عصبانیت بطری آب کنار زمین را شوت کرد که آب آن به سمت داور چهارم ریخت و این عمل با تذکر جدی داور مسابقه نسبت به عمل سرمربی تیم سپیدرود همراه بود.
میک مک درموند مربی ایرلندی استقلال تهران به دلیل محرومیت از جایگاه VIP ورزشگاه نظاره گر این بازی بود که جلال چراغپور مدیر فنی تیم سپیدرود نیز در این جایگاه حضور داشت.
بازیکنان دو تیم استقلال تهران و سپیدرود رشت یک ساعت قبل از آغاز بازی وارد زمین چمن ورزشگاه شدند تا علاوه بر گرم کردن خود ، با جو ورزشگاه نیز آشنا شوند.
هنگام ورود بازیکنان دو تیم ، طرفداران سپیدرود رشت و استقلال تهران به شدت بازیکنان تیم خود را مورد تشویق قرار دادند.
با به صدا درآمدن سوت پایان بازی ، میک مک درموند مربی استقلال به همراه سایر همراهان باشگاه بابت پیروزی استقلال برابر سپیدرود ابراز خوشحالی کرد .
پس از اتمام بازی و هنگام خروج طرفداران دو تیم ، ترافیک شدیدی در خیابان های مجاور ورزشگاه شهید عضدی رشت ایجاد شد که این ترافیک بیش از یک ساعت نیز ادامه داشت.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.