به گزارش خبرنگار ایرنا ، صالح مصطفوی عصر سه شنبه در نشست خبری پس از پایان دیدار تیمهای فوتبال استقلال تهران و سپیدرود رشت اظهار کرد: بازیکنان ما در این دیدار با احترام برای هواداران و تاریخچه این باشگاه بزرگ با تمام وجودشان بازی کردند.
وی افزود: البته در مقابل تیم خوب سپیدرود بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم و به خصوص در نیمه دوم که 2 گل به ثمر رساندیم، تیم برتر میدان بودیم.
وی که به دلیل محرومیت میک مک درموند سرمربی استقلال در این مصاحبه شرکت کرد، بیان داشت: در بین دو نیمه ، مک درموند نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرد که خوشبختانه بازیکنان استقلال به خوبی دستورات کادر فنی را در زمین بازی پیاده و در نهایت به پیروزی رسیدیم.
وی ادامه داد: در نیمه اول و دوم چند موقعیت مناسب گلزنی به دست آوردیم اما فقط در نیمه دوم دو فرصت ما تبدیل به گل شد و اگر بازیکنان دقت بیشتری داشتند، شاید تعداد گلهای ما افزایش می یافت.
وی به طرفداران سپیدرود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این طرفداران افتخار باشگاه سپیدرود و افتخار فوتبال کشور هستند و بازیکنان نیز فقط به خاطر هواداران با تمام وجود خود بازی می کنند.
مصطوفی اضافه کرد: ما چند بازیکن مصدوم داشتیم که با توجه به وضعیت بازی ، از آنان در زمین استفاده کردیم و این بازیکنان نیز با تمام وجود و به خاطر هواداران به میدان رفتند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران عصر سه شنبه در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم استقلال با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست داد.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.