به گزارش خبرنگار ایرنا ، میک مک درموت غروب دوشنبه در مصاحبه پیش از بازی تیم های سپیدرود و استقلال تهران در رشت اظهار کرد: در طول هفته تمرینات خوبی را انجام دادیم و همچنین تمام بازی های سپیدرود را مشاهده و روی نقاط ضعف و قوت آن کار کردیم.
این مربی ایرلندی که پیش از این دستیار منصوریان در تیم استقلال بود، ادامه داد: البته سپیدرود در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده و خط دفاع بسیار مستحکمی دارد اما برای به ثمر رساندن گل، اول باید موقعیت ایجاد و سپس آن را تبدیل به گل کرد که امیدواریم بازیکنان استقلال به خوبی این امر را در بازی برابر سپیدرود به نمایش بگذارند.
میک مک درموت در خصوص کادرفنی استقلال گفت: هم اینک من مسئول کادرفنی و سرمربی این تیم هستم و از محمد نوازی نیز درخواست کردیم تا به ما کمک کند که او نیز دو جلسه در تمرینات حضور یافت و به ما کمک شایانی انجام داد.
وی در مورد زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید عضدی نیز خاطرنشان کرد: ما بازیکنان تکنیکی بسیار خوبی داریم و به طور حتم آنان راه بازی در این زمین را بلدند و از این بابت مشکلی نداریم.
میک مک درموت که پس از استعفای منصوریان به عنوان سرمربی در استقلال حضور یافته ، ادامه داد: متاسفانه حدود نیمی از جایگاه این ورزشگاه در حال تعمیر است که بابت این امر تماشاگر کمتری در این بازی حضور خواهد یافت این در حالیست که ما برای تماشاگران بازی می کنیم و از این بابت ناراحتم.
تیم های فوتبال استقلال تهران و سپیدرود رشت عصر فردا (سه شنبه ) در هفته هشتم از رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.