سیدمحمد حسینی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود ، بازیکنان استقلال تحت فشار هستند و هدفشان پیروزی در این بازی است.
وی افزود: به همین دلیل تیم فوتبال استقلال تهران مقابل ما فوتبال انتحاری را به نمایش خواهد گذاشت و به نظرم این تیم از گذشته بسیار خطرناک تر است.
وی ادامه داد: گرچه استقلال هم اینک در قعر جدول قرار گرفته، اما در هر شرایط استقلال، استقلال است و این تیم می‌تواند آبستن حوادث زیادی باشد چون آنان خواهان پیروزی در تمامی دیدارهای خود هستند تا از قعر جدول جدا شوند.
وی که در چهار بازی متوالی لیگ برتر دروازه اش را بسته نگهداشته ، بیان کرد: به احتمال زیاد در این بازی نیز ، سیدمهدی رحمتی در درون دروازه استقلال حضور نخواهد داشت و سیدحسین حسینی درون دروازه قرار خواهد گرفت که این دروازه بان در 2 بازی قبلی نیز ، عملکرد خوبی داشت.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران عصر سه شنبه در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس، در رشت به دیدار هم خواهند رفت.
تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب هشت امتیاز در مکان هشتم و تیم استقلال تهران با کسب پنج امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.