به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، هیات دولت روز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی تشکیل جلسه داد و استانداران پیشنهادی پنج استان از هیات وزیران رأی اعتماد گرفتند؛ بر این اسا آقایان محمدحسین مقیمی، هوشنگ بازوند، قاسم سلیمانی، مصطفی سالاری و مجید خدابخش به ترتیب به عنوان استانداران استان های تهران، کرمانشاه، ایلام، گیلان و آذربایجان شرقی منصوب شدند.
رئیس جمهوری با آرزوی توفیق برای استانداران منتخب، بر رعایت مشی اعتدالی در اداره استان تأکید کرد و اقتصاد مقاومتی، رونق اقتصادی، جذب سرمایه و توسعه اشتغال را از اولویت های مهم استانداران دانست.
دکتر روحانی در ادامه، با اشاره به ترکیب قومیتی تعدادی از این استانها و وجود مذاهب مختلف در آنها، بر رعایت حقوق اقوام و مذاهب تاکید کرد.
رعایت حقوق شهروندی و تأکید بر لزوم آرامش در محیط استان و تقویت فضای امن و فرهنگی و تلاش برای تقویت همکاری بین جناحهای سیاسی، از توصیه های دیگر رییس جمهور به استانداران جدید بود.
دکتر روحانی همچنین استانداران را به شایسته سالاری و استفاده مناسب از جوانان و زنان در مسئولیت های مدیریتی توصیه کرد و اظهار داشت که در این توصیه به دنبال تظاهر نیستیم و وجود جوانان و زنان تحصیلکرده و شایسته و هزینه هایی که برای تحصیل آنان شده است و رعایت عدالت اقتضا می کند که از آنها به نحو شایسته استفاده کنیم.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.