سهیل میرزاجانی بعد از ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از مطالعه و کارشناسی های زیاد fvhdاهداف بلند مدت در خصوص جوانگرایی و کشف استعدادهای جوان در فوتبال کشور، بر اساس تصمیمات سازمان لیگ، تعداد بازیکنان ذخیره تیم های لیگ برتر و لیگ یک، از هفت بازیکن به 9 بازیکن افزایش یافت.
وی افزود: براین اساس تیم ها مجازند از هفت بازیکن با شرایط سنی آزاد و 2 بازیکن با شرایط سنی امید و جوانان در فهرست بازیکنان ذخیره خود استفاده کنند .
میرزاجانی تاکید کرد: این افزایش بازیکنان ذخیره باعث می شود علاوه بر انتقال تجربه به بازیکنان جوان تر و ایجاد فرصت نشان دادن توانایی هایشان ، حمایت باشگاه ها را که علاوه بر رده بزرگسالان در رده های پایه نیز تیم داری می کند را داشته باشد.
میزاجانی یادآور شد: بر اساس تصمیمات سال گذشته سازمان لیگ در خصوص مجاز بودن افزایش بازیکن ، این کار در سایر استانها انجام شده اما با وجود داشتن تیم های قدر در لیگ برتر فوتبال گیلان، در حال حاضر اقدامی در این زمینه در گیلان صورت نگرفته است.
وی اظهار امیدواری کرد هیات فوتبال گیلان نیز به عنوان حامی همیشگی فوتبال استان در همه رده ها این امر خطیر را نیز به مرحله انجام برساند تا شاهد برگزاری هرچه بهتر بازیها در لیگ برتر فوتبال گیلان باشیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، باشگاه شاهین بندرانزلی در سال 1393 با هدف حمایت از فوتبال پایه توسط بخش خصوصی تاسیس و درحال حاضر با سه تیم در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و با استفاده از 12 مربی و حدود 80 بازیکن در لیگ برتر گیلان حضور دارد.
تیم فوتبال بزرگسالان شاهین بندرانزلی نیز فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر (جام گیل) به مقام ششم رسید و این تیم در فصل جدید جام گیل با کسب 13 امتیاز از 7 بازی انجام شده در حال حاضر در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال گیلان قرار دارد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری
7471 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.