دبیر سیاسی ستاد روحانی در گیلان گفت: همه گزینه‌های مطرح شده برای استانداری گیلان در جایگاه خود دارای شایستگی و توانمندی‌های قابل توجه هستند.

سید ارمیا مهدوی سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رشت با بیان اینکه دولت تدبیر و امید و پیروزی حسن روحانی در دو انتخابات ریاست جمهوری گذشته حاصل اراده ملت و  تلاش مجدّانه و خالصانه شبانه‌روزی حامیان دولت در ستادهای انتخاباتی بوده است، گفت: نباید با اختلاف‌افکنی و برخی از بهانه‌گیری‌ها، فرصت باقی مانده را جهت توسعه کشور و استان از دست داد.

وی با بیان اینکه گزینه‌های مختلفی از جریانات حامی دولت جهت استانداری گیلان معرفی شده‌اند، اظهار داشت: به نظر بنده همه گزینه‌های مطرح شده در جایگاه خود دارای شایستگی و توانمندی‌های قابل توجه هستند.

وی افزود: هرگونه تخطئه و جهت‌گیری تخریبی جز آلوده کردن فضای سیاسی و خدشه‌دار کردن ظرفیت نیروی انسانی گیلان نتیجه‌ای نخواهد داشت.

مهدوی با اشاره به روند انتخابات استانداران تصریح کرد: اینطور که از انتخاب استانداران قبلی در هیات دولت برمی‌آید، ملاک دولت در تعیین استاندار بر اساس شایسته‌سالاری بوده تا جغرافیاسالاری یا مسائل فرعی دیگر.

دبیر سیاسی ستاد مرکزی روحانی در گیلان ادامه داد: شخص رئیس‌جمهور از جایگاه رفیع خود احیاناً بهتر از هر گیلانی می‌داند که سبد آرای او در این استان چه نقش تاثیرگذاری در رای‌آوری او در انتخابات گذشته داشته است بنابراین با هوشمندی و تدبیری که از وی سراغ دارم، او مناسب‌ترین‌ها را برای گیلان انتخاب خواهد کرد.

این فعال سیاسی تاکید کرد: خواه یا ناخواه استاندار گیلان در روزهای آینده و ای بسا در ساعات آینده در هیات دولت انتخاب خواهد شد. بنابراین دولت به هر گزینه‌ای که انگشت تایید بنهد، طبیعی است که همه نیروها، رای دولت را به رسمیت بشناسند و نیز با همه توان و ظرفیت مردمی و حمایت گروه‌های سیاسی جهت توسعه استان گام بردارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.