به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، تیم شهرداری آستارا در هفته پنجم رقابت ها با حمایت هواداران خود در ورزشگاه وحدت این شهرستان با نتیجه سه بر صفر، تیم فریفته صومعه سرا را شکست داد.
نیمه اول بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید اما در نیمه دوم، تیم شهرداری آستارا با ترکیب تهاجمی به میدان رفت و با سه گل امین حقده در دقایق 55، 59 و 82، بازی را به سود خود به پایان رساند.
قضاوت این دیدار بر عهده علی خداشناس، مرتضی اکبری و سجاد حسن پور بود.
تیم فوتبال شهرداری آستارا تاکنون در این رقابت ها ، چهار برد و یک مساوی کسب کرده و در هفته ششم رقابت ها، میهمان تیم شاهین انزلی خواهد بود.
در دیگر بازی های هفته پنحم لیگ برتر بزرگسالان گیلان، تیم ملوان ب انزلی با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم شاهین بندر انزلی شد، شهرداری رضوانشهر برابر میرزا کوچک صومعه سرا به نتیجه صفر بر صفر دست یافت، دخانیات گیلان با نتیجه سه بر دو برابر چای ناطق لاهیجان شکست خورد، کادوس ماسال با نتیجه پنج بر دو مقابل ملوان جوان رشت مغلوب شد، مهتاب بافت شفت با نتیجه چهار بر سه برابر شهرداری کلاچای شکست خورد و استقلال رشت با نتیجه سه بر دو برابر شهرداری کوچصفهان مغلوب شد.
در جدول لیگ برتر بزرگسالان گیلان تا پایان هفته پنجم تیم های شهرداری آستارا، شهرداری کلاچای و شاهین بندر انزلی به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستاده اند.
14 تیم در مسابقات فوتبال (جام گیل) لیگ برتر بزرگسالان گیلان با همدیگر رقابت می کنند. بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.