شرکت تعاونی مصرف کارکنان سرزمین شاد(هایپرلند) در فضایی بالغ بر دو هزار و 500 مترمربع با 17 غرفه فروشگاهی در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، محمود زیار در آیین افتتاح شرکت تعاونی مصرف کارکنان سرزمین شاد در منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: شرکت تولیدی سرزمین شاد(هپی لند) بیش از هزار نفر سرمایه انسانی دارد، در همین راستا تصمیم بر این شد تا نسبت به ثبت شرکت تعاونی مصرف در قالب همکاری با کارکنان اقدام کنیم.

رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی مصرف کارکنان سرزمین شاد با بیان اینکه هدف ما بالا بردن توان مالی و اقتصادی پرسنل است، افزود: شرکت تعاونی مصرف کارکنان سرزمین شاد(هایپرلند) در فضایی بالغ بر دو هزار و 500 مترمربع با 17 غرفه فروشگاهی شامل خوراک، پوشاک، آرایشی و بهداشتی، کافی شاپ، رستوران، نانوایی، مرغ، گوشت، میوه جات و سبزیجات در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری رسید که از نظر کیفیت قابل رقابت با دیگر هایپرهای موجود در استان است.

وی گفت: در تاسیس این شرکت تعاونی هزار و 500 نفر از پرسنل خود سهام دار هستند، به اینصورت که هر یک از محل صندوق کارآفرینی مبلغ دو میلیون تومان وام دریافت کردند و در ساخت این مجموعه سهیم شدند، خود فرزندان و اقوام پرسنل در هایپرلند مشغول به کار هستند.

زیار ادامه داد: شرکت تولیدی سرزمین شاد زمانی پروسه تجاری سازی خود را آغاز کرد که ایران در تحریم های مختلف بود ولی با این وجود باز هم محصولات این شرکت تولیدی به خارج صادر شد.

در ادامه سیدکاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به سرمایه گذاران برای حمایت جدی از مردم افتخار می کنیم.

وی افزود: برخی از سرمایه گذاران به دلیل عدم حمایت سیستم های بانکی یا اداری دچار آسیب شدند و همین امر سبب شد تا بالاترین رقم بیکاری را در کشور داشته باشیم.

در ادامه علیرضا عیسی پور، مدیر بازرگانی شرکت تعاونی مصرف کارکنان سرزمین شاد گفت: یکی از اهداف تاسیس این مجموعه، ایجاد درآمد مضاعف خارج از محیط کارخانه بوده است.

وی افزود: اولویت فروشگاه سرزمین شاد حمایت از کالای تولید داخل به ویژه حمایت از کالاهای تولید استان گیلان است و کالاها از تولیدکنندگان داخل استان تامین می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.