به گزارش خبرنگار ایرنا ، در جریان این مسابقه از هفته سوم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان تیم فوتبال استقلال رشت با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد.
در این مسابقه ، تیم فوتبال استقلال رشت برتر از حریف خود ظاهر شد و با استفاده مناسب از فرصت های به دست آمده ، علاوه بر کسب پیروزی در این دیدار، هر سه امتیاز این بازی را تصاحب کرد.
در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته سوم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان نیز، تیم کادوس ماسال با سه گل برابر شهرداری رضوانشهر به برتری رسید و شهرداری آستارا با نتیجه چهار بر 2 تیم میرزاکوچک صومعه سرا را شکست داد.
همچنین در دیگر مسابقه برگزار شده ، تیم های مهتاب بافت شفت و چای ناطق لاهیجان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم های شهرداری کلاچای و شهرداری آستارا صدرنشین هستند، استقلال رشت ، ملوان ب انزلی و میرزاکوچک صومعه سرا در تعقیب صدرنشین هستند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل، 14 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
***
در جریان رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان استان گیلان ، تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت با نتیجه سه بر صفر برابر تیم فوتبال نوجوانان شهرداری فومن به برتری دست یافت.
در این دیدار از هفته پنجم این رقابت ها در رشت ، تیم پرسپولیس برتر از حریف خود ظاهر و سرانجام موفق به یکسب ک پیروزی قاطع و پرگل شد.
در دیگر بازی های برگزار شده از هفته پنجم این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال نوجوانان ملوان نوین انزلی با نتیجه سه بر صفر شاهین انزلی را مغلوب کرد و تیم فوتبال نوجوانان کادوس ماسال با نتیجه یک بر صفر برابر خزر لنگرود به برتری رسید.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت صدرنشین است ، تیم های شهرداری رشت ، فراز لاهیجان و فجر رضوانشهر در تعقیب صدرنشین هستند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی فوتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.