به گزارش ایرنا، سید امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت در جلسه دوشنبه گذشته شورای اسلامی کلانشهر رشت بیان داشت: این تصمیم بر اساس محدویت مکان برای حضور خبرنگاران در صحن و حفظ آرامش در جلسه شورا، گرفته شده است.
از این رو جلسه امروز (شنبه) شورای اسلامی کلانشهر رشت به منظور ارایه برنامه ها توسط سه نامزد از پنج نامزد منتخب نهایی برای به دست گرفتن کرسی مدیریت شهری رشت تنها با دعوت از تعدادی از خبرنگاران برگزار شد.
این در حالی است که در دوره چهارم شورای اسلامی کلانشهر رشت ، مشکلی در رابطه با حضور خبرنگاران در همه جلسات شورا وجود نداشت و از همه خبرنگاران دعوت به عمل می آمد.
هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر رشت بدون توجه به خواسته ها و اعتراضات خبرنگاران آن هم خبرنگارانی که بدون چشمداشت و حاشیه در صحن حضور می یابند، همچنان بر تصمیم شان مصمم هستند.
رئیس شورای اسلامی رشت از خبرنگاران خواسته بود تا با اعضای شورای اسلامی این کلانشهر در رابطه با این تصمیم همکاری کنند.
در جلسه امروز سه نفر از پنج نامزد منتخب برای به دست گرفتن کرسی مدیریت شهری کلانشهر رشت برای بیان برنامه هایشان در صحن شورا حاضر شدند.
دو نفر دیگر قرار است فردا (یکشنبه) برای بیان برنامه هایشان در صحن حاضر شوند.
در چهارمین جلسه شورای اسلامی رشت در چهارشنبه گذشته پنج نامزد برای انتخاب نهایی به دست گرفتن سکان شهرداری این کلانشهر معرفی شدند.
در این جلسه که به منظور بررسی سوابق و برنامه های پست شهرداری رشت تشکیل شده بود، با رای اعضا ، ۵ نامزد سمت شهرداری رشت به نام های مسعود نصرتی، مسعود کاظمی، مسعود اسلامی، محمد زالفی و فرشاد فقیه انتخاب شدند.
این تعداد از بین 22 نفر از نامزدهای به دست گرفتن کرسی شهرداری رشت که برنامه هایشان را برای اعضای شورای اسلامی رشت ارایه داده بودند، انتخاب شدند که در نهایت پس از جمع بندی و بررسی های نهایی یک نفر به عنوان شهردار کلانشهر رشت انتخاب خواهد شد.
شهرداری رشت دارای پنج منطقه و 10 سازمان است، کلانشهر رشت نیز حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
شورای اسلامی رشت در دور پنجم، 11 عضو دارد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.