مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: هم اکنون 17 هزار و 425 کیلومتر شبکه توزیع، 3 هزار و 769 کیلومتر خطوط انتقال، 589 باب ایستگاه پمپاژ و 138هزار مترمکعب مخزن آب شرب روستایی در گیلان وجود دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با حضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در محل هتل کادوس رشت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در این جلسه به بیان چالش ها و مشکلات حوزه های منابع انسانی، بهره برداری، فنی- اجرایی و امور مشترکین پرداخت.

محبعلی رنج ور با بیان اینکه رویکرد مدیران و معاونین شرکت آبفار گیلان رفع مشکلات موجود است، گفت: امیدواریم با همدلی، تعامل و تلاش همه کارکنان عزیزمان، شاهد رشد و تعالی این شرکت در بخش‌های مختلف باشیم.

وی، با اشاره به اینکه در زمان حاضر شاخص بهره‌مندی روستاهای گیلان از آب شرب سالم و بهداشتی 76.1 درصد است،افزود: این استان دارای2 هزار و 568 روستاست که 1584 روستای بالای 20 خانوار و 174 روستای زیر 20 خانوار از نعمت آب آشامیدنی برخوردارند.

وی خاطرنشان کرد: آب شرب این روستاها از 390 حلقه چاه و 544 دهنه چشمه در حال تامین است.

رنج‌ور افزود: هم اکنون 17 هزار و 425 کیلومتر شبکه ی توزیع، 3 هزار و 769 کیلومتر خطوط انتقال، 589 باب ایستگاه پمپاژ و 138هزار مترمکعب مخزن آب شرب روستایی در گیلان وجود دارد.

وی با اشاره به آمار و ارقام تولید و فروش آب شرب، واگذاری انشعابات جدید، شناسایی انشعابات غیرمجاز، آبرسانی سیار، آب بدون درآمد و وصول درآمد سال 95 شرکت آبفار گیلان، ابراز امیدواری کرد؛ تا پایان سال مالی 96 وضعیت این شرکت به سمت پیشرفت و پویایی باشد.

بنابرگزارش روابط عمومی شرکت آبفار گیلان؛ در این جلسه معاونان نظارت بر بهره‌برداری، مهندسی- توسعه، منابع انسانی، ذی‌حساب و مدیر مالی و جمعی از مدیران ادارات ستادی و شهرستانی حضور داشتند./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.