به گزارش ایرنا ، سیروس شفقی عصر سه شنبه در حاشیه افتتاح این پروژه ها اظهار داشت :برای بهره برداری از این 52 پروژه افزون بر 22 میلیارد تومان هزینه شده و برای 101 نفر اشتغالزایی کرده است.
وی این پروژه ها را شامل افتتاح دو رستوران ، مرکز خدمات درمانی ، روکش و آسفالت راه روستایی، پارک کودک، آب شرب روستایی، توسعه و اصلاح شبکه برق رسانی و مسکن مددجویان درشش روستای بخش مرکزی عنوان کرد.
شفقی با بیان اینکه بیشتر پروژه های افتتاح شده امروز در شهرستان رشت در حوزه گردشگری بود، افزود : توجه به توسعه و تقویت زیرساخت های گردشگری و استفاده از ظرفیت های مطلوب رشت و جذب سرمایه گذاری در این صنعت مهم در برنامه های فرمانداری این شهرستان قرار دارد.
وی خاطر نشان کرد: شهر رشت همیشه جزو اولین ها و برترین ها بوده و باید با تلاش همه مسئولان کاستی های این شهر را رفع کنیم.
شفقی خاطر نشان کرد: حمایت از بخش خصوصی و ایجاد عرصه و فرصت به سرمایه گذاران سبب خواهد شد گره های اقتصادی این شهرستان باز شود و رفاه اجتماعی و برقراری حقوق شهروندی که از تاکیدات رئیس جمهوری در دولت تدبیر و امید است، برای مردم این شهرستان به ارمغان آید.
به گزارش ایرنا، در هفته دولت امسال 288 پروژه در شهرستان رشت افتتاح می شود که از این تعداد ، 216 پروژه مربوط به بخش دولتی و 71 پروژه مربوط به بخش خصوصی است.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60 درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.