به گزارش ایرنا، تیم بسکتبال نوجوانان گیلان دوشنبه شب در این دیدار موفق شد با نتیجه 69 بر 49 حریف خود را شکست دهد.
در نیمه اول این دیدار هر دو تیم بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما تیم گیلان با استفاده مناسب از فرصت ها، موفق شد این نیمه را با نتیجه 34 بر 25 به سود خود خاتمه دهد.
اما در نیمه دوم تیم بسکتبال نوجوانان گیلان عملکرد بهتری نسبت به خوزستان داشت و توانست امتیاز خود را با حریفش زیادتر کند و در نهایت با 20 امتیاز اختلاف در این بازی به پیروزی برسد.
در اولین دیدار این رقابت ها نیز عصر دوشنبه تیم بسکتبال نوجوانان خراسان رضوی موفق شد با نتیجه 84 بر 61 تیم کردستان را شکست دهد.
در این دوره از رقابت ها، تیم های بسکتبال نوجوانان پسر استان های گیلان ، خراسان رضوی ، کردستان و خوزستان به صورت دوره ای و به مدت سه روز در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی 6 هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت می پردازند.
در پایان این دوره از رقابت ها ، تیم های اول و دوم این گروه ، جواز حضور در مرحله سوم مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور را کسب خواهند کرد.
در مرحله دوم رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان پسر کشور 16 تیم در چهار گروه با هم رقابت می کنند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله سوم راه می یابند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.