به گزارش خبرنگار ایرنا ، رییس اداره توزیع برق آستانه اشرفیه در آیین بهره برداری همزمان این طرحها در محل روستای پینچاه اظهار داشت: اصلاح شبکه فشار متوسط هوایی بطول 640 متر ، اصلاح شبکه فشار متوسط زمینی بطول 40 متر، احداث دو مورد شبکه پست هوایی ، اصلاح شبکه فشار ضعیف زمینی بطول 10 متر، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی بطول 300 متر از جمله طرحهایی است که به مناسبت هفته دولت در این روستا به بهره برداری رسیده است.
وی جایگزینی کابل خود نگهدار بجای سیمهای فرسوده مسی بطول 2 هزار و 950 متر و همچنین نصب 40 دستگاه چراغ روشنایی معابر را از دیگر طرحهای روستای پینچاه در هفته دولت عنوان و اضافه کرد: برای اجرای این طرحها 2 میلیارد و 575 میلیون ریال هزینه شده است.
رسول اشرف در ادامه با اشاره به عملکرد یکساله امور توزیع برق شهرستان آستانه اشرفیه نیز گفت: طی هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال بیش از 71 میلیارد و 259 میلیون ریال در زمینه اجرای طرحهای مختلف برق رسانی چون احداث شبکه های فشار متوسط هوایی ، زمینی ،احداث پستهای توزیع برق، احداث شبکه های فشار ضعیف زمینی و هوایی ، اصلاح و بهینه سازی شبکه های فشار متوسط هوایی و زمینی ، اصلاح و بهینه سازی شبکه های فشار ضعیف هوایی و زمینی ، اصلاح چراغ های روشنایی معابر ،تعویض سیم های فرسوده مسی با کابلهای خودنگهدار ،تعمیرات و نگهداری شبکه های برق رسانی و...در سطح مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان هزینه شده است.
وی همچنین با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید طی هفته دولت سال 92 تا هفته دولت سال 96 در این شهرستان نیز گفت: طی این مدت بیش از 273 میلیارد ریال در زمینه اجرای طرحهای مختلف برق رسانی در این شهرستان هزینه شده است.
وی یادآور شد: هم اکنون 40 هزار مشترک در منطقه آستانه اشرفیه و 21 هزار مشترک نیز در بخش بندرکیاشهر تحت پوشش امور توزیع برق این شهرستان قرار دارند.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا ، همزمان با هفته دولت ، یک دهنه پل نیز در روستای پینچاه بخش مرکزی آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان آستانه اشرفیه در حاشیه بهره برداری از این پل اظهار داشت: این پل بطول 25 متر و به عرض 5 متر بر روی رودخانه کیسم جوب روستای پینچاه احداث شده است.
علیرضا فلاح علیپور ، پایه بتونی و عرشه فلزی را از جمله ویژگی های این پل عنوان و خاطرنشان کرد: برای احداث این پل که از سال 94 آغاز شده حدود 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.
شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای 105 روستاست و در شرق استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا رنجکش **انتشار دهنده: بابایی
7287 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.