سرپرست شهرداری لاهیجان عصر دوشنبه در این مراسم گفت: برای طرح های عمرانی مورد بهره برداری 96میلیارد و 318میلیون ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری هزینه شده و این طرح ها شامل روکش آسفالت ، لکه گیری و مرمت معابر به مسافت 186هزار و 226 مترمربع با اعتبار بیش از 84میلیارد ریال، فرش بتن به میزان 14هزار و 807مترمربع با اعتبار هشت میلیارد و 900میلیون ریال ، جدول گذاری 35سانتی به طول یک هزار و 607متر طول با اعتباری 780میلیون ریال ، اجرای لوله گذاری به طول یک هزار و 22متر با اعتبار دومیلیارد و 600میلیون ریال و اجرای جدول فانتزی به طول یک هزار و 123متر با اعتبار 38میلیون ریال است.
همچنین مسئولان شهرستان لاهیجان در بازدید از ایستگاه تحقیقات کشاورزی، گلخانه تحقیقاتی و آموزشی قرنطینه ای تمشک و بلوبری وارداتی از کشور ایتالیا را افتتاح کردند؛ این گونه های وارداتی به منظور کارهای تحقیقاتی در این ایستگاه تحقیقاتی نگهداری می شوند.
افتتاح طرح برق رسانی کابل خودنگهدار در خیابان آیت الله کاشانی از دیگر برنامه های پنجمین روز هفته دولت بود که با اجرای این طرح با رفع ضعف برق ، 150خانوار از ولتاژ سالم برق برخوردار می شوند.
همچنین ایستگاه تقلیل فشار گاز روستای کابیجار افتتاح شد؛ با افتتاح این ایستگاه تعداد ایستگاه های تقلیل فشار گاز شهرستان لاهیجان به 18 ایستگاه افزایش یافت.
شهرستان لاهیحان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: نظرپور **انتشاردهنده: کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.