به گزارش ایرنا، فرماندار رشت عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها بابیان اینکه یکی از شاخصه های جذب سرمایه گذاری رونق فضای کسب و کار است ، اظهار کرد: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال مزین است خرسندیم که مردم عزیز باتکیه بر توانمندی ها و بهره گیری از ظرفیت های بالقوه در شهرستان در جهت رونق اقتصادی و کسب و کار پیشقدم هستند.
سیروس شفقی با تصریح بر اینکه این پروژه ها بیشتر در روستاها افتتاح شد، ادامه داد:مسکن مددجویان، کارخانه پرورش قارچ ،کارخانه شالی‌کوبی، خانه و اقامتگاه بوم گردی و آسفالت راه روستایی از جمله طرح های افتتاح شده در این بخش بود.
شفقی با بیان اینکه در دوران دولت تدبیر و امید شاهد عدالت اجتماعی در حوزه های مختلف بوده ایم، گفت:دولت رویکرد اعتدال را سرلوحه سیاست داخلی خود قرار داده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با تاکید بر اینکه توسعه روستاها و توزیع امکانات از اهداف مهم دولت دکتر روحانی است افزود : امیدواریم با تلاش همه مسئولان رفاه اجتماعی را برای مردم به ویژه روستاییان فراهم سازیم .
در هفته دولت امسال 288 پروژه در شهرستان رشت افتتاح می شود که از این تعداد ، 216 پروژه مربوط به بخش دولتی و 71 پروژه مربوط به بخش خصوصی است.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60 درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
خبرنگار:مریم سلیمانی** انتشار دهنده: بابایی
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.