محمد باقر قاسمپور روز دوشنبه در آیین بهره برداری رسمی از یک واحد مرغداری به مناسبت هفته دولت در بندرکیاشهر اظهار کرد: هم اکنون تعداد 27 مرغداری در این شهرستان در زمینه تولید گوشت سفید فعالیت دارند.
وی با اشاره به اینکه میزان تولید سالانه گوشت سفید در مرغداریهای این شهرستان دو و نیم برابر مصرف این منطقه است تصریح کرد: مازاد نیاز این شهرستان به دیگر مناطق استان گیلان عرضه می شود.
وی در ادامه با اشاره به بهره برداری مرغداری کوی امام بندرکیاشهر نیز گفت: این مرغداری 20 هزار قطعه ای با زیر بنای یکهزار و 300 مترمربع در دو طبقه احداث شده است.
قاسمپور هزینه راه اندازی این مرغداری را بیش از 7 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد : 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از هزینه راه اندازی این واحد مرغداری از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی و مابقی نیز از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.
وی با بیان اینکه راه اندازی این واحد مرغداری برای 4 نفر بطور ثابت اشتغال ایجاد کرده است یادآور شد: از مجموع کل مرغداریهای این شهرستان تعداد 17 واحد در منطقه آستانه اشرفیه و تعداد 10 واحد نیز در حوزه بخش بندرکیاشهر فعالیت دارند.
رحیم حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این آیین حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی را از برنامه های مهم دولت عنوان کرد و گفت: حمایت از تولیدکنندگان بخش خصوصی بدون تردید موجب توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه می شود.
وی در ادامه ضمن تاکید بر حمایت از تولید کنندگان بخش خصوصی تاکید کرد: از کلیه سرمایه گذاران بخش خصوصی به منظور اجرای طرحهای مختلف تولیدی و خدماتی در این شهرستان حمایت می شود.
آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا رنجکش ** انتشار دهنده : بابایی
7287 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.