همزمان با هفته دولت،5 پروژه راهسازی در شهرستان لاهیجان ، 3 پروژه راهسازی در شهرستان املش و 2 پروژه آسفالت راه روستایی در شهرستان فومن به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، همزمان با هفته دولت 5 پروژه راهسازی در شهرستان لاهیجان ، 3 پروژه راهسازی در شهرستان املش  و 2 پروژه آسفالت راه روستایی در شهرستان فومن به بهره‌برداری رسید.

 کامبیز نظری‌فر رئیس اداره راه و شهرسازی لاهیجان در جریان افتتاح همزمان پروژه های راهسازی این شهرستان اظهار داشت : 4 پروژه آسفالت راه روستایی به طول حدود 6 کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر 10600 میلیون ریال و پروژه بهسازی آسفالت سوستان –کاهبیجار شهرستان لاهیجان به طول 1.800 کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر  2700 میلیون ریال با حضور امام جمعه ، نماینده مردم شریف لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره‌برداری رسید.

امید یزدان داد رئیس اداره راه و شهرسازی فومن از افتتاح پروژه آسفالت راه روستایی کمسر شهرستان فومن به طول یک کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸0۰ میلیون ریال و پروژه آسفالت راه روستایی دارباغ  به طول ۱۱۰۰متر و با هزینه ای بالغ بر ۲0۰۰ میلیون ریال و با حضور فرماندار و مسئولین محلی خبر داد و گفت با بهره برداری از این پروژه ها بیش از 250 خانوار از نعمت راه آسفالته مناسب برخوردار شدند.

فرزاد دل آرام رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان املش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایى و باهنر، اظهار داشت: پروژه های روکش آسفالت راه روستایی سورکوه-مشکله، هلوسراى علیا و سوخته کیش جمعاً به طول 5.8 کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر ٩240 میلیون ریال در هفته دولت و با حضور فرماندار، نماینده مردم شریف شهرستان هاى رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: با اجرای این پروژه، تعداد بیش از ٦٥٠ خانوار از نعمت راه آسفالته مناسب بهره‌مند شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.