محسن آهنی، روز دوشنبه در آئین افتتاح یک واحد تولیدی در شهر رضوانشهر به خبرنگار ایرنا اظهار داشت : شهرستان رضوانشهر دارای 4000 واحد صنفی و 50 واحد صنعتی و معدنی می‌باشد که در سال جاری منتهی به هفته دولت در فضای کسب و کار 600 فرصت شغلی ایجاد شده است.
وی خاطرنشان کرد : مبلغ 13میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارت استانی به واحدهای تولیدی پرداخت شده که این تسهیلات شامل واحدهای تولیدی مد‌نظر کارگروه رفع موانع تولید و کارگاه‌های متمرکز صنفی بوده است.
آهنی یاداور شد : طی سالجاری مبلغ 130میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و بانک‌ها در حوزه صنعت معدن و تجارت این شهرستان سرمایه‌گذاری شده که در شکوفایی این منطقه تأثیر بسزایی خواهد داشت.
آهنی در بخش قاچاق کالا و ارز توضیح داد:650 مورد بازرسی در این حوزه انجام که منجر به تشکیل 15 فقره پرونده تخلف برای قاچاقچیان گردید که شامل 5 هزار و چهارصد قلم انواع کالای قاچاق از جمله لوازم آرایشی، بهداشتی، مواد محترقه و انواع سیگار می باشد.
ایشان در بحث آرد و نان هم گفت: 1365 مورد بازرسی از نانوایان و عوامل توزیع آرد انجام شده که 130 فقره پرونده با عناوین گرانفروشی – عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تعطیلی خودسرانه به ارزش 35 میلیون و 897 هزار ریال تشکیل و به اداره تعزیرات جهت صدور حکم ارسال شده است.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: مهرعلی گواهی **انتشار دهنده : بابایی
7293 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.