حجت طیران شامگاه یکشنبه در دومین جلسه شورای پنجم لاهیجان اظهارداشت:تسهیل و ایجاد امنیت برای ورود سرمایه گذاران اولویت اول شوراست که باید برای ورود سرمایه گذاران تسهیلاتی در نظر گرفته شود که امیدواریم با تدابیر مسئولان لاهیجان و استان این مهم فراهم شود .
وی موضوع پسماند را اولویت بعدی ذکر و تصریح کرد: می‌توان با مدیریت درست ، استفاده مناسبی از این طلای کثیف داشته باشیم و با ایجاد صنایع تبدیلی و ارزش افزوده ،به جای خسارت به طبیعت و سلامت مردم برای شهر از این طریق کسب منفعت کرد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان ، ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی را اولویت سوم شورا عنوان و خاطرنشان کرد:در حال حاضر دغدغه اصلی ، پرداخت حقوق و مزایای کارکنان زحمتکش شهرداری است و امیدواریم با حل این مشکل بتوان به اولویت ها رسیدگی کرد.
وی با توصیه به وحدت و همدلی یادآورشد: در این دوره اخوت و مودت بین اعضای فعلی شورا و اعضای دوره قبلی بیشتر خواهد شد.
مراسم جداگانه ی تجلیل از اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر لاهیجان در محل فرمانداری این شهر برگزارشد که رییس شورا با تبریک هفته دولت و روز کارمند از فرماندار لاهیجان به خاطر برگزاری چنین نشستی قدردانی کرد .
فرداد جنابی تصریح کرد: امیدواریم در دوره پنجم شورای شهر لاهیجان بتوانیم از تجربیات اعضای دور قبلی به ویژه تجربیات هیجده ساله رییس پیشین شورا استفاده کنیم .
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً شهدای دولت و بزرگوارانی چون شهید رجایی و شهید باهنر افزود:در اولین روز کاری رسمی اعضای شورا با حضور در مزار شهدا با شهدا تجدید میثاق بستیم و امیدواریم در راه و مسیر آن عزیزان باشیم و شرمنده شهدا و خانواده آنان نشویم.
در نشست قبلی هفت عضو شورای شهر لاهیجان فردادجنابی به عنوان رییس ، حجت طیران به عنوان نایب رییس ، رضا نصرتی به عنوان منشی ،آرمان پوریاسری به عنوان خزانه دار و جواد نجار تمیزکار نیز به عنوان سخنگوی شورای پنجم شهر لاهیجان انتخاب و معرفی شدند.
همچنین اعضای شورا حجت طیران و فرشید فقیه شجاعی را به عنوان نماینده در شورای شهرستان انتخاب کردند.
جواد تمیزکار و فرشید فقیه شجاعی دو نفر از اعضای فعلی شورای شهر لاهیجان در شورای چهارم و نقی شعربافان نیز در دوره دوم شورا سابقه فعالیت دارند.
بر اساس آخرین سرشماری جمعیت شهرستان لاهیجان 167هزار و 544هزارنفر و شهر لاهیجان حدود 101هزار نفر است .
این شهرستان در 40کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: نظرپور **انتشار دهنده: بابایی
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.