به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا؛ یونس رنجکش، به مناسبت هفته دولت در نشست با رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیات ‌های ورزشی در فرمانداری این شهرستان افزود: تمام تلاش ما در مسیر هدف های دولت تدبیر و امید، ایجاد نشاط اجتماعی است و در این راستا ورزش، نقشی مهمی ایفا می کند.
وی اضافه کرد: هیات های ورزشی به عنوان تشکل های مردمی، نقش مهمی در پویایی و تحرکات ورزشی جامعه دارند و آستارا نیز قابلیت لازم برای تبدیل شدن به شهر بانشاط را دارد.
وی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان، در کنار فعالیت‌های ورزشی باید به برنامه ریزی های جوانان در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی توجه کند تا از ظرفیت‌های بخش ورزش و تشکل‌های حوزه جوانان بهره مند شویم.
فرماندار آستارا با تقدیر از جامعه ورزشی این شهرستان، اظهار امیدواری کرد ، در آینده نزدیک شاهد اقدامات اساسی در تکمیل زیرساخت‌های ورزش آستارا باشیم.
اهدای نشان مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته جام خلیج فارس در آستارا و لوح یادمان این مسابقات به فرماندار آستارا توسط هیئات های ورزشی از بخش های دیگر این نشست بود.
سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آستارا فعالیت می کنند.
** بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا، یونس رنجکش فرماندار آستارا به مناسبت هفته دولت در جمع بازنشستگان عضو کانون بازنشستگان فرمانداری این شهرستان افزود: باید در کنار استفاده از نیروهای جوان و متخصص از تجربیات افراد کارآزموده بهره ببریم.
وی از بازنشستگان به عنوان گنجینه ها و سرمایه های نظام اداری یاد کرد و گفت: باید از بازنشستگان در حوزه های مختلف مشورتی بهره مند شد و همه ما وظیفه خدمات رسانی به مردم را داریم و باید به نحو شایسته خدمات خود را در نظام اداری انجام دهیم.
در این آئین از 20 بازنشسته فرمانداری آستارا تجلیل شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.