به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار شهرستان رشت روز یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه های این بخش گفت: فراهم کردن امکانات رفاهی برای مردم توصیه های امام راحل و مقام معظم رهبری است که امیدواریم با افتتاح چنین پروژه هایی برای مردم رشت بخصوص ساکنین بخش خشکبیجار سبب خیر و رفاه شود.
سیروس شفقی این پروژه ها را در بخش های حمل و نقل جاده ای ، زیرسازی آسفالت راه ها، توسعه خدمات شهری، مسکن مددجویی ، برقرسانی و کلنگ زنی مجتمع تفریحی عنوان و تصریح کرد: برای به بهره برداری رساندن این 17پروژه، اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 483 میلیون تومان هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه ها برای 93 نفر شغل ایجاد شده ، ابراز امیدواری کرد که با توسعه در بخش ها و روستاها ، نرخ بیکاری در شهرستان رشت کاهش یابد.
به گفته شفقی ، در فصل حمل و نقل جاده ای، زیر سازی آسفالت راه ها با اعتباری بالغ بر 630 میلیون تومان، توسعه خدمات شهری 2 پروژه با هزینه بالغ بر 493 میلیون تومان، فصل حمایتی تعداد 5 واحد مسکن مدد جویی با اعتبار بالغ بر 80 میلیون تومان، فصل انرژی شش پروژه در بخش تامین برق و توسعه و احداث و بهینه سازی انرژی با اعتباری بالغ بر 241 میلیون تومان هزینه شده و همچنین کلنگ مجتمع تفریحی و ورزشی خشکبیجار به زمین زده شد .
در هفته دولت امسال 288 پروژه در شهرستان رشت افتتاح می شود که از این تعداد ، 216 پروژه مربوط به بخش دولتی و 71 پروژه مربوط به بخش خصوصی است.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60 درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
خبرنگار:مریم سلیمانی** انتشاردهنده:کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.