به گزارش خبرنگار ایرنا بخشدار تولمات از توابع شهرستان صومعه سرا روز یکشنبه در آئین افتتاح پروژه های هفته دولت در این بخش گفت: به مناسبت هفته دولت ، 11 پروژه عمران شهری شامل آسفالت معابر ، ساماندهی بازار احشام ، ساماندهی پارک فلاح آباد و ... با اعتبار 8 میلیارد و 384 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت .
میر کمال موسوی با اشاره به اینکه دولت نگاه ویژه ای به روستاها دارد، اظهار داشت : برای افتتاح پروژه های دهیاری و پارک کودک روستای نرگستان، 680 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است .
وی با اشاره به اینکه کلنگ عملیات احداث مرکز بهداشت تولمشهر به مناسبت هفته دولت امروز به زمین خورد، افزود: برای احداث این پروژه با زیر بنای 450 متر در 2 طبقه ، افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است .
بخشدار تولمات روستای گاز گیشه را از روستاهای مورد هدف گردشگری در بخش ذکر و خاطرنشان کرد: از آببندان های موجود در بخش علاوه بر تامین آب زراعی، می توانیم برای جذب گردشگر و ایجاد اشتغال استفاده کنیم .
شهرستان صومعه سرا با وسعتی حدود 564 کیلومتر مربع و 140 هزار نفر جمعیت شامل سه بخش مرکزی ، تولمات و گوراب زرمیخ ، در 25 کیلومتری غرب گیلان واقع است.
خبرنگار:فرزاد حسن پور ** انتشاردهنده: کبیری
7292/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.