به گزارش ایرنا، فرماندار رشت در جریان افتتاح این پروژه ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روزکارمند به همه تلاشگران عرصه خدمت گفت: این 43 پروژه با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 400 میلیون تومان در بخش کوچصفهان به بهره برداری رسیده است .
سیروس شفقی میزان اشتغالزایی این تعداد پروژه را 170 نفر عنوان کرد و افزود: در بخش حمل و نقل جاده ای سه پروژه با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 828 میلیون تومان، توسعه خدمات شهری و روستایی سه میلیارد و 880 میلیون تومان، در کشاورزی یک میلیارد و 200 میلیون تومان، در فصل حمایتی 22میلیون تومان و در آبزی پروری 500 میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید .
وی بهره برداری از این پروژه ها را در روستاهای ایمن آباد، چولاب، لولمان، فشکچه و گورابسر ذکر و بیان کرد:
با تلاش و همکاری همه مسئولان امید داریم شاهد پیشرفت روستاهای شهرستان رشت باشیم و به روستای بدون بیکار برسیم.
به گزارش ایرنا، افتتاح چند پارک بازی ، مسکن مددجویان و واحدهای پذیرایی و دامداری و مجتمع تجاری از جمله پروژه های افتتاح شده امروز بوده است.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60 درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند
بخش کوچصفهان دارای 40 روستا با جمعیت 56 هزار نفر و 160 کیلومتر مربع مساحت است که 11 هزار هکتار اراضی شالیکاری و دو هزار هکتار اراضی باغی است.
دوم تا هشتم شهریورماه، هفته دولت نامگذاری شده است.
خبرنگار: مریم سلیمانی** انتشار دهنده:کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.