محمدباقر نوبخت روز جمعه در حاشیه بازدید از گلزار شهدا و ورزشگاه تختی بندرانزلی به خبرنگار ایرنا گفت: درخصوص تسریع در روند ساخت و تکمیل پروژه گلزار شهدای انزلی به عنوان یک پروژه ملی، مبلغی را از اعتبارات ملی به آن اختصاص خواهیم داد.
وی افزود: با توجه به شرایط جوی خاص انزلی به عنوان پرباران ترین شهر کشور، گلزار شهدای این شهرستان نیازمند سرپناهی مناسب برای حضور خانواده های معزز شهدا بر سر مزار عزیزانشان است.
نوبخت به آغاز بازسازی ورزشگاه تختی انزلی نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به اهمیت تیم ریشه دار ملوان بندرانزلی، برای تسریع در روند مطالعات و بازسازی این ورزشگاه اعتباراتی پرداخت شده و مبلغی نیز مجددا جهت شتاب در روند تکمیل و مطالعات این استادیوم اختصاص می دهیم .
رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری مسابقات بزرگ در ورزشگاه تختی انزلی ، جایگاه و بنای آن به دلیل قدمت بالای ورزشگاه، نیازمند بازسازی مجدد است که آن را به عنوان طرح های عمرانی استانی و ملی پیگیری می کنیم .
وی یادآور شد : همانگونه که در سراسر کشور وظیفه پشتیبانی از همه تیم های ورزشی جزو تعهدات و برنامه های دولت است ، تیم ریشه دار و محبوب ملوان بندرانزلی نیز دارای ظرفیت های بسیار و بازیکنان با استعدادی است که تقویت این تیم هم از تکالیف دولت است و امیدوارم ملوانان نیز به زودی به لیگ برتر بازگردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پس از افتتاح پست 63.20 کیلو ولت مسکن مهر انزلی ، از روند ساخت و بازسازی گلزار شهدای انزلی و ورزشگاه تختی این شهر بازدید و با بازیکنان ملوان بندرانزلی نیز دیدار کرد و با آنان عکس یادگاری گرفت.
در دومین روز هفته دولت، چهار پروژه ملی و زیربنایی برق منطقه ای استان گیلان با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و استاندار گیلان در بندرانزلی افتتاح شد.
هفته‌ دولت امسال با محوریت شعار تدبیر و امید برای تولید و اشتغال برگزار می‌شود. گیلان در طول هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از یک هزار و 174 پروژه عمرانی و تولیدی بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر یک هزار و 226 میلیارد تومان است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده:کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.