آصف زیدی عضو شورای اسلامی شهر لوندویل روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: انتخاب سرپرست شهرداری مطابق تبصره یک‌ بند یک ماده 71 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای شهر و انتخاب شهرداران صورت گرفت و پنج نامزد سرپرستی شهرداری لوندویل از کارمندان رسمی این نهاد بودند.
وی اضافه کرد: مطابق قانون، اعضای شورای اسلامی شهر بعد از انتخاب سرپرست شهرداری، ظرف سه ماه باید شهردار را انتخاب کنند.
وی با اشاره به اینکه وضعیت شهر لوندویل باید مطابق با شاخص های توسعه پایدار، روز به روز ارتقا پیدا کند، گفت: با همدلی، همفکری شورا و مدیریت شهری، می توان گام های بلندی برای ارائه خدمت به شهروندان لوندویلی برداشت.
زیدی ادامه داد: لوندویل با برخورداری از نوار ساحلی، آبشار لاتون و جاذبه های طبیعی دیگر از موقعیت مناسبی برای توسعه گردشگری برخوردار است.
پریوش برقی پیش از این به مدت پنج سال مسئول درآمد و کارپرداز شهرداری لوندویل بود.
شهر لوندویل، مرکز بخش لوندویل شهرستان آستارا بیش از 12 هزار نفر جمعیت دارد و در محور آستارا- تالش واقع است.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا ، مدیران و کارمندان نمونه دولت در آستارا به مناسبت هفته گرامیداشت دولت، با حضور جمع کثیری از شهروندان و گردشگران در نوار ساحلی این شهرستان تجلیل شدند.
فرماندار شهرستان آستارا شامگاه پنجشبه در آئین تجلیل کارمندان نمونه این شهرستان در طرح سالمسازی سفیر امید گفت: شهیدان رجایی و باهنر عرصه جدید خدمات رسانی را در نظام اسلامی به وجود آوردند و برای اعتلای نظام اسلامی و آسایش جامعه از خود گذشتگی نشان دادند و امروز کارمندان باید در حفظ آرامش و آسایش مردم و تحقق هدف های نظام قدم بردارند.
یونس رنجکش با اشاره به اینکه موفقیت های دولت تدبیر و امید باعث اعتماد دوباره مردم به این دولت شد، افزود: دولت در طول چهار سال گذشته در توسعه زیر ساخت های آستارا به خصوص در حوزه اقتصاد موفق عمل کرده و امیدواریم با برنامه ریزی در رابطه با توسعه بندر ، منطقه ویژه اقتصادی و خط ریلی، آستارا به قطب مهم تجاری و اقتصادی در کشور تبدیل شود.
وی خروج از رکود اقتصادی و مهار تورم را از مهم ترین اقدامات دولت تدبیر و امید برشمرد و اضافه کرد: موفقیت های دولت را مرهون حمایت مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم هستیم و دولتمردان دلسوز نیز در فکر کار و خدمت هستند.
رنجکش از کارمندان به عنوان سرمایه های نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: منابع انسانی، منشا تحول و توسعه هستند و باید تلاش کنیم از ظرفیت های انسانی در مسیر تحول و توسعه بهره مند شویم.
فرماندار آستارا اظهار کرد: تولید انگیزه و بهره وری مناسب از سرمایه منابع انسانی با در نظر گرفتن اصل شایسته سالاری، نقش مهمی در توسعه نظام اداری دارد و جامعه ما مملو از نیروهای خلاق، صاحب اندیشه، متعهد و دارای تخصص است و نباید از آن ها غفلت کرد.
در این آئین پس از اجرای چند برنامه فرهنگی و هنری، 50 کارمند نمونه ادارات و نهادها و چهار مدیر نمونه شهرستان آستارا تجلیل شدند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی **انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.