فرمانداررشت گفت: شوراها خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم و پل ارتباطی مردم و دولت هستند و بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، جهت همکاری با شورای پنجم با تصویب پنجاه میلیارد ریال در جهت کمک به اجرا و اتمام پروژه های عمرانی شهرداری رشت اعلام همکاری و همراهی می‌کنم.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس شفقی در مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر رشت ضمن تقدیر و تشکر از اعضای قبلی شورا و آرزوی توفیق برای منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی رشت، گفت: انتخابات 29 اردبیهشت با شکوه برگزار شد که برگ زرینی برای انقلاب بود و مشارکت مردم نشان از آگاهی مردم دارد.

وی گفت: این انتخابات در 7 شهر و 282 روستای شهرستان رشت برگزار شد که در مقایسه با دروه قبلی باشکوهتر بود.

شفقی با بیان اینکه این تحلیف آخرین مرحله این انتخابات شکوهمند است، گفت: اکنون پس از حضور مردم در انتخابات، مطالبه گری مردم وارد فاز جدید شده و این مسئولیت را سنگین تر کرده است.

وی افزود: تاکید قانون در شوراها نشان از اهمیت این نهاد مدنی دارد.

شفقی بیان داشت: شوراها در این مدت توانستند اعتماد مردم را جلب کنند و این خود گوهری ارزشمند برای نهاد شوراها است.

وی ادامه داد: آنچه که آشکار است تعامل دو نهاد شورا و دولت میتوان سبب برطرف کردن مشکلات شود.

شفقی افزود: شوراها خط مقدم خدمت رسانی به مردم و پل ارتباطی مردم و دولت هستند و بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، جهت همکاری با شورای پنجم با تصویب پنجاه میلیارد ریال در جهت کمک به اجرا و اتمام پروژه های عمرانی شهرداری رشت اعلام همکاری و همراهی می نمایم.

وی با بیان اینکه چشمان تیز بین و پرسشگر مردم نظارگر عملکرد ما هستند گفت: بدنه شورای پنجم رشت به گونه ای است که از ظرفیتها و پشتوانه های خوبی برخوردارند که از این توان باید بهره لازم برده شود .

وی در پایان گفت :در حال حاضر شورا و شهرداری دو موضوع اساسی را پیش رو دارد که انتخاب هیات رئیسه و شهردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.