فرماندار تالش گفت: در هفته دولت 94 طرح عمرانی و تولیدی در شهرستان تالش به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش‌ایلنا از تالش،‌سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش در جمع تنی چند از مسئولان ادارات و نهادها با تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت : با صرف 346 میلیارد و 74 میلیون ریال اعتبار ، 85 طرح عمرانی و 9 طرح تولیدی و کشاورزی در شهرستان تالش آماده شده است که در ایام مبارک هفته دولت به بهره برداری می رسد .

مهدوی افزود : با بهره برداری از این طرح های عام المنفعه برای 335 نفر شغل دائم و برای 499 نفر نیز به صورت غیر مستقیم ایجاد شغل می‌شود .

وی آب، برق و گازرسانی به روستاها، احداث پل، فضاهای آموزشی و بهداشتی و طرح‌های خدمات شهری و دهیاران را از مهمترین عناوین این پروژه ها اعلام کرد و گفت : علاوه بر بهره برداری از این پروژه ها بیش از 300 عنوان برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری نیز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سطح بخش ها ، دهستان‌ها و روستاهای این شهرستان اجرا می شود .

فرماندار تالش همچنین افزود : از جمله طرح‌های شاخص که در هفته مبارک دولت با حضور مسئولان استانی و کشوری آغاز خواهد شد طرح سد لاستیکی که از طرح های سفر پر برکت ریاست محترم جمهموری به استان بوده است ، بعنوان یکی از 11 طرح لاستیکی آغاز خواهد شد که نقش با اهمیتی در آبرسانی کشاورزی شهرستان ایفاد خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.