شهردار منطقه سه رشت گفت: پیکر پاک دو شهید گمنام سال‌های ۸ سال دفاع مقدس در پارک ملت رشت تدفین می‌شوند .

 به گزارش ایلنا از رشت، طیبه بینا با اشاره به تشییع  دو شهید گمنام همزمان با آغاز هفته دولت گفت: پیکر پاک دو شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در پارک ملت رشت تدفین می شوند.

شهردار منطقه 3 رشت  افزود: هدف از تدفین شهدای گمنام در پارک ملت رشت زنده نگهداشتن یاد و خاطرات شهیدان و ایثارگری‌های آنان و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و یادآوری جانفشانی آن عزیزان در راه آرمان‌های اسلام ، انقلاب و وطن می باشد که با هدف تدفین آنان در مکان عمومی  می تواند یاداور خون پاک این شهیدانو دلاور مردی‌های آنان باشد.

 بینا مکان تدفین شهدا در پارک ملت را جنب ساختمان و کتابخانه یادمان شهدا اعلام کرد و گفت: کف سازی سکوی مربوطه جهت احداث جایگاه شهدا به اتمام رسیده ، میله گرد گذاری  فوندانسیون نیز در حال اماده سازی می باشد و تلاش داریم محوطه تدفین این دو شهید نیز بصورتی مناسب انجام گیرد.

1

شهردار منطقه ۳ رشت خاطرنشان کرد: مراحل اجرایی کار توسط نیروهای فنی داوطلب بسیجی در حال انجام است و آماده ورود پیکر این دو مهمان شهر باران هستیم تا مراسم تشییع را در شان و منزلت این دو شهید بزرگوار در دوم شهریور برگزار کنیم.

وی اشاره کرد در بازدیدهای پیاپی مراحل اجرای کار را رصد کرده و تمام سعی خود را در رفع مشکلات موجود انجام خواهیم داد.

در پایان شهردار منطقه ۳ رشت  یادآورد شد: در اجرای این کار زیبا و به یاد ماندنی سازمان آرامستان، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی ، سازمان عمران و مناطق ۱ و ۲  و روابط عمومی شهرداری مرکز نیز در حوزه اجرا با شهرداری منطقه سه همکاری داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.