در سالروز بازگشت دلاور مردان سرافراز آزاده به میهن اسلامی، از آزادگان اداره کل راه و شهرسازی گیلان تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از رشت، به مناسبت 26 مرداد، سالروز بازگشت دلاور مردان سرافراز به میهن اسلامی، مراسم تجلیل و تقدیر از آزادگان این اداره کل با حضور علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و محمد رضا حق خواه مدیر توسعه منابع این اداره کل برگزار شد.

علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان استان گیلان ضمن تبریک این روز و تقدیر و سپاس از افتخارآفرینی آزادگان پس از تحمل دوران پر مشقت اسارت و بازگشت سرافرازانه به میهمن اسلامی، دفاع از خاک میهن را فضیلتی بزرگ برای جامعه ایرانی توصیف کرد و گفت: در جامعه ما، برخلاف دیگر نقاط دنیا، دفاع از مرز و خاک میهن با امر قدسی عجین شده است. 

خاوری، آسایش و امنیت کنونی ملت ایران را مدیون خون شهدا و فداکاری‌های آزادگان ، جانبازان و ایثارگران دانست و سالروز غرورآفرین بازگشت مردان عرصه دفاع مقدس به میهن عزیزمان را فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به فداکاری و جانفشانی های مخلصانه آزادگان این اداره کل عنوان کرد و افزود: اکنون در این وضعیت آشفته امنیتی دنیا، میهن اسلامی ایران به لطف این جانفشانی ها از ضریب امنیتی بالایی نسبت به دیگر مناطق برخوردار است.

همچنین محمد رضا حق‌خواه مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه اگر امروز ایران اسلامی به کشوری امن و مقتدر در جهان تبدیل‌شده به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری آزادگان و رزمندگان است. افزود: باید سعی کنیم رفتار ایثارگرانه داشته باشیم و برای این موضوع اهمیت و توجه بیشتری قائل شویم.

در پایان با اهدای هدیه و لوح سپاس از آزادگان اداره کل را و شهرسازی گیلان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.