مدیرعامل آبفای گیلان از احداث مدول دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان به روش BOT خبرداد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اهمیت حوزه خبررسانی اظهار داشت: خبرنگاران چشم و گوش مردم هستند و با دقت و سرعت نسبت به اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت‌های انجام شده دستگاههای اجرایی اقدام می کنند.

مدیرعامل آبفای گیلان با تأکید بر اینکه در انعکاس عملکرد شرکت و اطلاع رسانی شهروندان از نحوه ارائه خدمات  ارتباط مناسب با رسانه ها بسیار حائز اهمیت است گفت: برای خدمت رسانی مطلوب، بهره گیری از پتانسیل حرفه ای خبرنگاران ضروریست تا اطلاعات بدرستی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی همچنین اظهار داشت: شرکت آبفای گیلان تولید کننده یکی از اساسی ترین کالاهای مورد نیاز جوامع بشری آب  می باشد و در این راستا برنامه های راهبردی جهت تأمین آب استان دارد.

حسینی آبرسانی به شهرهای رشت، خمام ، انزلی و غرب نزدیک شامل صومعه سرا ، فومن، شفت و همچنین غرب دور شامل تالش و رضوانشهر که مجری آن آب منطقه ای است را از برنامه های مهم آبرسانی عنوان کرد و افزود: آبرسانی به آستارا از رودخانه آقچای و ایجاد و تکمیل تأسیسات آبرسانی رشت و انزلی از دیگر برنامه های این حوزه می باشد که اعتبارات مورد نیاز حوزه آبرسانی 428 میلیارد تومان می باشد.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به بازسازی مدول اول تصفیه خانه بزرگ آب گیلان و احداث مدول دوم آن به روش BOT اظهار داشت: در حال حاضر64٪ مشترکین استان از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بهره مند می باشند و با بهره برداری از فاز دوم این پروژه جمعیت تحت پوشش به 2.300.000 نفر معادل 75٪ جمعیت شهری استان خواهد رسید.

وی در ادامه بهره گیری از تسهیلات مالی خارجی برای ایجاد بخشی از تاسیسات فاضلاب در 5 شهر استان را از دیگر اقدامات آبفای گیلان برشمرد و تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه در شهرهای لنگرود، آستانه اشرفیه، صومعه سرا، لاهیجان و رودسر 246 میلیون دلار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.