مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اعلام کرد : پروژه بزرگراه انزلی به رضوانشهر با اعتبار 130 میلیارد تومانی به طول حدود 30 کیلومتر بوده که در حال حاضر در مناقصه قرار دارد و انتظار می رود که در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز شود.

به گزارش‌ایلنا از بندرانزلی، میرشمس مومنی‌زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی در نشست با علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان تکمیل و اتمام پروزه مسکن مهر شهرستان انزلی را یکی از مهم ترین دغدغه‌های مردم این شهرستان اعلام کرد.

فرماندار بندرانزلی گفت: تکمیل و اتمام پروژه مسکن مهر شهرستان بندر انزلی یکی از مهمترین خواسته‌های مردم و مسئولان شهرستان بندرانزلی است که امیدواریم هرچه سریع‌تر به اتمام و بهره برداری برسد.

میرشمس مومنی‌زاده خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با تلاش و همت مسئولان مربوطه تاپایان امسال این پروژه ساماندهی شود.

وی افزود: در خصوص فضای اداری و سازمانی برخی ادارات در شهرستان مشکلاتی وجود دارد که انتظار داریم راه و شهرسازی در زمینه واحدهای سازمانی خود در چارچوب قانون مساعدت لازم برای بهره برداری و استفاده از این واحدها را با مسئولان شهرستان انجام دهد.

خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان نیز در این نشست اعلام کرد : پروژه بزرگراه انزلی به رضوانشهر با اعتبار 130 میلیادر تومانی به طول حدود 30 کیلومتر بوده که در حال حاضر در مناقصه قرار دارد و انتظار می رود که در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی تصریح کرد : کمربندی شهر بندرانزلی نیز در حال حاضر کارگاه آن تجهیز شده و میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرایی شدن این پروژه 180 میلیارد تومان برآورد شده است.

خاوری افزود : طرح تفضیلی شهر بندرانزلی نیز با سرعت و جدیت در حال اجرا است.

وی ادامه داد : در حوزه راه روستایی شهرستان بندر انزلی از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.