معاون فرماندار رضوانشهر گفت: افزایش تولید و اشتغال بر مبنای سیاست های کلی نظام به ویژه سیاست های اقتصاد مقاومتی و اصل 44 با هدف ایجاد یک انقلاب اقتصادی اولویت اصلی دولت دوازدهم است.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، معاون فرماندار رضوانشهر در جمع مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان در جلسه گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنراظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و اقداما‌ت دولتمردان به جامعه است که در آن دستگاه های اجرایی شهرستان نقش بسزایی داشتند.

ابراهیم چراغی با اشاره به شعار سال(اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) که برنامه اقتصادی و فرهنگی کشور باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی پایه‌ریزی شود، خاطرنشان کرد: با اقتصاد مقاومتی می‌توان پایه‌های اقتصادی کشور را تقویت نمود و از آسیب جامعه در برابر تحریم‌های ظالمانه جلوگیری کرد.

معاون فرماندار رضوانشهرحضور اصحاب رسانه را برای اطلاع‌رسانی مهم دانست و یادآور شد: اصحاب رسانه در هفته دولت برای ارائه برنامه و عملکرد دولتمردان نقش کلیدی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برای اشتغال و تولید ثروت نیاز به سرمایه گذاری در کشور داریم، افزودند: افزایش تولید و اشتغال بر مبنای سیاست های کلی نظام به ویژه سیاست های اقتصاد مقاومتی و اصل 44 با هدف ایجاد یک انقلاب اقتصادی اولویت اصلی دولت دوازدهم می باشد.

چراغی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رئیس جمهوری منتخب که بر سه جهت گیری اصلی معیشت مردم، تعامل گسترده با دنیا و ایستادگی مقابل سلطه طلبان تأکید داشتند و تأثیر گذاری رأی و گزینش مردم را نشان دهنده یک دستاورد بزرگ و از برکات انقلاب برشمردند افزودند: هیچ گاه نباید فراموش کنیم که دشمن مشغول طراحی و دشمنی است، اما در چهار دهه گذشته به فضل الهی، ملت و مسئولان ، آبدیده تر شده اند.

وی در ادامه با  اشاره به سخنان دکتر روحانی رئیس جمهور مبنی بر اینکه برای ساختن آینده‌ای که تجلی آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت باشد، ناگزیر از اتکاء بیشتر به توانمندی های بی پایان ملت هستیم، مردم در این انتخابات با زبان رأی، دوباره با نظام ، رهبری، دولت و منتخب خود تجدید پیمان کردند و  اکنون بار مسئولیت بردوش ماست،مردم سالاری دینی از برکات جمهوری اسلامی است بدون شک این دستاورد بزرگ مرهون راهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب است که با نگاه راهبردی و سعه صدر بستر رشد فرزندان انقلاب با سلایق سیاسی مختلف را فراهم می کند.

معاون فرماندار رضوانشهر به نقل از دکتر روحانی گفت: بنابراین رفع فقر در گرو ایجاد اشتغال و تولید ثروت مستلزم سرمایگذاری های گسترده و دسترسی به بازار و فناوریهای پیشرفته است لذا در عرصه ای که امروز در ان قرار داریم و در دنیایی که پر از نیرنگ می باشد هوش و ذکاوت یک مدیر در عرصه خدمت بسیار حائز اهمیت است لذا مدیران دستگاه ها در شهرستان در این راستا تلاش بیش از پیش داشته باشند و بدانیم که لازمه رسیدن به تعالی و رفاه بیشتر جامعه سخت کوشی و تلاش مضاعف است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.