جعفرزاده نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت : تمام تلاش ما در جهت توسعه گیلان و ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری است.

به گزارش ایلنا از رشت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی باحضور در شرکت شهرک های صنعتی استان با مدیرعامل ، معاونین و مدیران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد .  

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت صنایع کوچک بیان داشت : بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط در فراهم کردن بستر مناسب برای نوآوری و افزایش صادرات نقش مهمی دارند و عامل جذب ، اشتغال و آموزش نیروی کار ماهر هستند .

وی در ادامه افزود : فراهم کردن بسترهای مناسب برای کار آفرینی و نوآوری در جذب و هدایت سرمایه‌ها در مسیر توسعه اقتصادی کشور می بایست مورد توجه جدی قرار گیرد .

جعفر زاده ایمن آبادی ضمن گرامیداشت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک در خصوص حمایت از صاحبان صنایع بیان داشت : صنایع کوچک با صاحبان واقعی آن رونق می یابد صاحبانی که این روز متعلق به آنها می باشد و می بایست در جهت توسعه روز افزون صنایع کوچک در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی ، تولید – اشتغال نامگذاری شده است همه باهم ، دست در دست هم دهیم تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش صنعت کشور و استان به ویژه صنایع کوچک باشیم .

وی در ادامه بیان داشت : در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید – اشتغال ، رویکرد ما رویکرد توسعه ای میباشد و تمام تلاش ما در جهت توسعه استان و ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری می باشد .

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت : قانون ارزش افزوده در صحن مجلس شورای اسلامی در دست اصلاح میباشد و در تلاشیم تا آنچه مد نظر صاحبان صنایع در بهبود روند تولید و دولت در رفع معضل بیکاری و رونق صنعت میباشد را اجرایی کنیم .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان نیز در خصوص وضعیت شهرک صنعتی سفیدرود گفت : این شهرک در آینده بزرگترین مجموعه صنعتی شمال کشور خواهد بود و ظرفیت های فراوانی برای راه اندازی صنایع بزرگ و کوچک دارد.

شهیدی افزود :این شهرک می تواند در هدف گذاری های دراز مدت جهت استقرار صنایع قوی و توانمند در استان بسیار حائز اهمیت باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.